Jak budować relacje z Miecugowem, Orłosiem i Machałą? Znamy program Kongresu Public Relations

Kongres Profesjonalistów Public Relations, coroczne wydarzenie branży PR i mediów zaplanowano na 23-24 kwietnia 2015 roku. Znani polscy dziennikarze Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała wystąpią w Rzeszowie w innej roli – będą uczyć dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia.

Tomasz Machała prelegent Kongresu Profesjonalistów Public Relations

 

Czego dziennikarze najpopularniejszych w Polsce mediów mogą nauczyć piarowców? Tego dowiemy się już niebawem, podczas kolejnej edycji jednego z najdłużej odbywających się w branży wydarzeń – Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na liście tegorocznych prelegentów znalazły się znane wszystkim nazwiska, takie jak: Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś czy Tomasz Machała. Jednak to tylko przedsmak tego, co w kwietniu czeka branżę PR w Rzeszowie.

Jak pisać Panie redaktorze?

Rola media relations jako fundamentalnego obszaru PR-u pozostaje niezmienna. To jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzają piarowcom wielu trudności, zaś ich efekty są słabo oceniane szczególnie przez dziennikarzy. – Podczas Kongresu spojrzymy na ten obszar z perspektywy przedstawicieli mediów. Zaproszeni goście to nazwiska znane z prasy czy telewizji. Ich doświadczenie z pewnością dostarczy cennych uwag i spostrzeżeń dla praktyków PR. Padną tu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań: jak pisać, aby inni chcieli czytać oraz jak zaintrygować media – mówi dr Dariusz TWORZYDŁO, prezes Exacto Sp. z o.o. Tradycyjnie w programie wydarzenia znalazły się również praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę przydatną w życiu zawodowym.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Program: http://www.kongresprofesjonalistow.pl/download/gfx/kongres-pr-2/pl/defaultopisy/73/3/1/program_kongresu_2015.pdf

Wstęp jest płatny.
[plinker count=3]