O zdobywaniu i rozwijaniu pracowników – spotkanie Biznes na luzie

5 listopada 2015 roku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie kolejne z serii spotkań Biznes na luzie. Tym razem tematem będą doświadczenia w rozwijaniu kadr. Opowiedzą o tym trenerki-ekspertki HR: Dorota Konieczna-Herdzik i Marta Bober-Lal.

zespoly-coaching-mentoriing-rzeszow-rekrutacja

Ekspertki przybliżą tematy związane z HRem w firmach. Będzie o:

  • realiach pozyskiwania nowych pracowników (także wewnątrz firmy )
  • tworzeniu kadry rezerwowej – wychowywaniu następców, programach rozwoju menadżerów, zabezpieczeniu zasobów ludzkich w organizacji –
  • sposobach wzbudzania zaangażowania pracowników i wyciągania drzemiącego w nich potencjału,
  • identyfikacji talentów i zadbania o ich rozwój, aby utrzymać ich w organizacji czy
  • efektywnych sposobach przekazywania informacji, np. mentoringu – narzędziu do dzielenia się wiedzą w organizacji i komunikacji w firmie
  • Metodzie BlitzGrow – innowacyjnej strategii rozwoju dla małych i średnich firm, która wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw, dostarczając kompleksowego wsparcia dla przedsięwzięć, których celem jest transformacja organizacji – procesów poznawczych pracowników, celem skutecznego osiągania celów i stymulowania kreatywności,
  • sposobach radykalnej poprawy przywództwa i umiejętności pracy zespołowej, efektywności ekonomicznej oraz tworzeniu wysokowydajnej kultury pracy przyczyniającej się w efekcie do transformacji organizacji.

Dorota Konieczna-Herdzik

– Pełnomocnik Zarządu ds. HR, trener wewnętrzny. Od 13 lat pracuje z dużym zaangażowaniem i pasją w firmie TRYUMF. Z obszarem HR związana od 4 lat. Odpowiedzialna min.za rekrutację, wdrożyła z sukcesem w firmie program onboardingowy, oraz program stażystów. Zainteresowania zawodowe to pomoc pracownikom w doskonaleniu kompetencji miękkich i twardych oraz ich motywowanie. Zagorzała zwolenniczka wdrażania i stosowania mentoringu w firmie jako jednego z najbardziej efektywnych narzędzi do rozwoju pracowników. Od 4 lat nadzoruje systemy ocen pracowniczych ( rocznych, miesięcznych 360 ). W ubiegłym roku prowadziła cykliczne szkolenia wewnętrzne dla działów sprzedaży, którym pomagała w wypracowywaniu metod podnoszenia skuteczności zespołów handlowych. W ostatnim czasie szczególnie zainteresowana tematyką ścieżek rozwoju, aktualnie prowadzi projekt wychowywania zastępców kadry kierowniczej, odpowiada również za program budowania rozwoju menadżerów, oraz za przygotowanie kadry rezerwowej. Ostatnio zaangażowana również w warsztaty, które generują pomysły na szanse biznesowe. Wierzy, że w grupie siła.

Marta Bober-Lal

– Trener, coach, konsultant, manager. Jest specjalistką w dziedzinie zarządzania, komunikacji, sprzedaży. Posiada bogate doświadczenie zawodowe począwszy od pedagoga do dyrektora sprzedaży i rozwoju produktu. Umiejętności zawodowe nabywała w małych jak i dużych organizacjach. Od 8 lat z sukcesami przekazuje swoją wiedzę, prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania, CSR czy obsługi klienta. Jest praktykiem w obszarach związanych z doradztwem menedżerskim, sytuacyjnym, i doradztwem rozwojowym. Zdobyła doświadczenie w realizacji projektów w ramach funduszy unijnych. Jest konsultantem HR specjalizacja strategie personalne i rozwoju. Równolegle ze szkoleniami prowadzi procesy coachingowe w ramach biznes coaching oraz coachingu rozwojowego (life coaching). Uwielbia czytać, przede wszystkim na temat przywództwa, rozwoju osobistego. Prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki wspaniałych dzieci. Posiada certyfikat Coach Szkoły Coachingu Lilianny Kupaj.

Spotkanie odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie 5 listopada 2015r o godzinie 18:00, rejestracja już od 17:30.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie www.biznesnaluzie.pl. Udział w wydarzenia jest płatny 20 PLN.