
Produkujesz jedzenie? Chcesz sprzedawać więcej? – Dowiedz się jak – za darmo
26 lutego 2014Swój marketing zaplanują za darmo mikro- i małe firmy z branży przetwórstwa rolno – spożywczego. Doradzają im eksperci punktów sieci KSU (na Podkarpaciu projekt obsługuje MARR z Mielca). W pierwszej kolejności rozpoznają sytuację firmy, następnie zaplanują marketing na nowo i pomogą we wdrożeniu, m.in. dodatkowymi szkoleniami. Akcja trwa tylko do końca marca.
Pierwszym etapem usługi jest przeprowadzenie audytu marketingowego w siedzibie przedsiębiorstwa. Analizie zostają poddane czynniki zewnętrzne wpływające na działalność przedsiębiorstwa, w tym popyt i podaż produktów, potencjalne grupy nabywców, otoczenie rynkowe. Doradca bada także otoczenie wewnętrzne firmy, w tym jej dotychczasową działalność marketingową i strukturę sprzedaży. Na tej podstawie doradca przygotuje indywidualny plan marketingowy i pomoże w jego wdrożeniu. Przedsiębiorca może także skorzystać ze szkoleń z zakresu marketingu sprzedaży i promocji.
Usługa pilotażowa to wiele korzyści dla firmy. Przede wszystkim nowa strategia marketingowa pozwoli przedsiębiorcy świadomie kierować rozwojem strategicznym firmy. Przełoży się to na poprawę wyników sprzedaży produktów i wzrost konkurencyjności. Doradca wyposaży przedsiębiorcę w odpowiednio dopasowane kompetencje oraz instrumenty, pozwalające rozpoznać zmieniające się potrzeby rynkowe oraz wdrażać działania poprawiające pozycję rynkową firmy. Dzięki temu przedsiębiorcy będą mogli w przyszłości samodzielnie realizować plany marketingowe.
Osoba do kontaktu:
Grażyna Gajek
e-mail: [email protected], tel. 17 788 18 52
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
Mielec, Chopina 18