Konkurs na biznesplan „Junior Innowacji Podkarpacia”
13 kwietnia 2011[Aktualizacja:] Do 29.kwietnia 20.maja studenci i pracownicy naukowi mogą pochwalić się swoimi najbardziej odjechanymi innowacyjnymi pomysłami na firmę. Namacalnymi nagrodami są jedynie dyplomy i gadżety, jednak tytuł, szkolenie i stworzony w jego trakcie biznesplan też można przecież wykorzystać ;-)
We wniosku, obok podania danych osobowych wystarczy opisać swoją najbardziej innowacyjną koncepcję funkcjonowania firmy – tekstem o objętości do 2000 znaków.
Oto harmonogram po przedłużeniu terminu zgłoszeń:
- termin nadsyłania zgłoszeń: 20 maja do godz. 15: 00
- ogłoszenie zakwalifikowanych do II etapu: do 1 czerwca
- szkolenie z biznesplanu: 2 i 3 czerwca,
- nadsyłanie biznesplanów: do 15 czerwca, godz. 15:00. (nie liczy się data stempla – konieczne przyjęcie w sekretariacie w tym terminie)
- wyniki: do 30 czerwca.
W konkursie mogą uczestniczyć wszystkie pełnoletnie osoby fizyczne, będące studentami, absolwentami lub młodymi pracownikami naukowymi podkarpackich uczelni wyższych.
Jak jeszcze czytamy w informacji od organizatora:
Celem konkursu jest kształtowanie postaw przedsiębiorczych, zachęcenie studentów, absolwentów oraz młodych pracowników naukowych podkarpackich uczelni wyższych do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej charakteryzującej się wysokim stopniem innowacyjności.
Szczegóły konkursu, harmonogram i informacje o nagrodach zawarte są w regulaminie: http://www.rarr.rzeszow.pl/file/1660/Regulamin.pdf
Formularz zgłoszeniowy tutaj: http://www.rarr.rzeszow.pl/file/1661/Formularz1.doc
Konkurs organizuje Enterprise Europe Network, we współpracy z RARR i preinkubatorem Akademickim.
I miejsce w 2009r zajęła moja znajoma Karolina Leśniak. Jej pomysł to „koszuleNamiare.com”. Z tego, co wiem, tytuł Juniora Innowacji Podkarpacia pomógł jej w uruchomieniu tego biznesu.
Obecnie strona koszulenamiare.com są w trakcie przebudowy. Warto brać udział w tym konkursie. To zawsze kontakt z ludźmi o podobnych zainteresowaniach, szansa na poznanie partnerów biznesowych itd.